Parfum Floral Citric Verde Femei FM 01

FM 01 Parfumuri Pentru Femei
Parfum Floral Citric Verde FM 01
PURE 01 parfum floral pentru femei. Proaspăt și liniștitor, parfumul este la fel ca un ceai cu gheață de afine.
Se deschide cu note de vârf delicate de lămâie proaspătă și ceai verde, care sunt urmate de note de inimă de iasomie, bujor și merișor delicat. Notele de bază de paciuli și lemn adaugă o notă de căldură și senzualitate parfumului.
Compoziția sa ușoară și aerisită o face deosebit de potrivită pentru primăvară și vară, deoarece completează atmosfera vibrantă și însorită a acestor anotimpuri.
Mirosul se adresează acelor femei, care apreciază parfumul rece și cald în același timp. Este potrivit pentru femeile de toate vârstele care își îmbrățișează feminitatea cu încredere.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Ange ou Demon Le Secret. FM 01 este un parfum floral cu o notă verde.

Note de arome: 
Note de vârf: lămâie, ceai, afine.
Note de mijloc: iasomie, bujor, nufăr.
Note de bază: notele lemnoase, patchouli.

Categorii de parfum: floral.
Caracter: răcoros şi cald în acelaşi timp.
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20%
Cod: 100001
Cumpărați de la FM World Preț Parfum Federico Mahora Romania

2 comentarii:

  1. Anonim11:58

    Imi plac mult parfumurile floral- fructate. Acest parfum este reconfortant si racoros.

    RăspundețiȘtergere
  2. parfumul meu semnătură12:59

    Am acest parfum de 3 ani. Contrastul de parfum este între notele florale reci, aerisite și lemnoase calde. Este parfumul meu preferat, deși am multe alte parfumuri în colecția mea. Este potrivit pentru orice ocazie.

    RăspundețiȘtergere