Supliment Alimentare HAIR SKIN NAILS

Supliment Alimentare HAIR SKIN NAILS
Supliment alimentare HAIR SKIN NAILS. Este o compoziție ideală de elemente necesare pentru a obține un păr strălucitor, o piele catifelată și unghii sănătoase. Formula Pro-Beauty conține cupru, care are efect asupra pigmentării adecvate a părului, fier, care ajută la transportarea adecvată a oxigenului în organism, la divizarea celulelor, are grijă să asigure creșterea lor normală, precum și zinc, care furnizează unghiilor materialul de construție, precum și vitamina E și extract de rodie. Complexul a fost îmbogățit cu drojdie de bere, vitaminele A, B2, B6, B12 și C, precum și cu biotină și aminoacizi, care au efecte benefice asupra părului, pielii și unghiilor. Folosește 1 tabletă pe zi. Bea cu apă.

Un comentariu:

  1. Anonim20:54

    Părul meu devenea subțire și arăta groaznic, apoi am început să iau acest supliment alimentar și să folosesc un șampon volumizator. Această combinație a făcut părul meu să arate foarte frumos. Si eu mananc destul de multe oua. Deci combinația a redat cu adevărat volumul și textura părului meu.

    RăspundețiȘtergere