Parfum Oriental Lemnos Îndrazneț FM 822

FM 822 parfum clone Yves Saint Laurent Y replica de parfum
PURE Royal 822 parfum pentru bărbați. Acest parfum creează dependență, care emană o aromă modernă și tinerească. Mirosul său poate fi descris ca un amestec armonios de note proaspete și lemnoase.
Notele de vârf ale parfumului constau din nuanțe luminoase și revigorante de mandarină, tămâie și piper. Aceste acorduri inițiale oferă o explozie răcoritoare de energie. Pe măsură ce parfumul se instalează, ies la iveală notele de inimă de lavandă, prune și frunze de violetă, adăugând o notă de căldură și profunzime aromatică. În cele din urmă, notele de bază de chihlimbar, lemn de cedru și vetiver creează un fond bogat și masculin.
Mirosul său proaspăt și vibrant îl face deosebit de potrivit pentru primăvară și vară, deoarece completează vremea însorită și caldă. Parfumul este perfect pentru purtarea zilei, fie că este vorba de o ieșire lejeră, un cadru profesional sau o întâlnire de prieteni. Spiritul său revigorant lasă o urmă de prospețime oriunde ai merge.
Acest parfum este pentru cei care emană încredere în sine și au un gust exigent pentru parfumuri de înaltă calitate.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Y. FM 822 este un parfum orientale cu o notă lemnoasă.

Note de arome: 
Note de vârf: mandarine, tămâie, piper.
Note de mijloc: note de apa, lavanda, prune.
Note de bază: lemn de cedru, lemn de santal, vetiver, chihlimbar.

Categorii de parfum: orientale.
Caracter: îndrazneț, multidimensional.
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20 %
Cod: 170822
Parfum FM pret, parfumurile Federico Mahora Pure Royal

Un comentariu:

  1. Anonim12:37

    Am testat parfumul în urmă cu un an și îmi place foarte mult mirosul. Prietena mea mi-a cumpărat acest parfum de Crăciun și sunt de acord că este un câștigător. Funcționează foarte bine în acest scop, după părerea mea. Parfumul a devenit parfumul meu semnătură de iarnă și toamnă.

    RăspundețiȘtergere