Parfum Oriental Lemnos Seducător FM 821

FM 821 parfum clone Paco Rabanne One Million Lucky replica de parfum
PURE Royal 821 parfum pentru bărbați. Mirosul său este un amestec armonios de note proaspete, lemnoase și orientale, creând în același timp un parfum proaspăt și cald.
Oferă o deschidere revigorantă, urmată de o inimă caldă de parfum și, în cele din urmă, se instalează într-o bază senzuală și captivantă. Combinația unică a acestor note creează un miros care este atât distinctiv, cât și carismatic.
Acest parfum rafinat este perfect potrivit pentru toate anotimpurile, ceea ce îl face o alegere versatilă pe tot parcursul anului. Indiferent dacă vă bucurați de îmbrățișarea caldă a verii sau îmbrățișați atmosfera confortabilă a iernii, parfumul completează perfect orice întâlnire.
Este conceput pentru omul carismatic, încrezător, care apreciază un parfum energizant și atrăgător. Combinați-l cu o varietate de ținute pentru a adăuga o notă de armonie oricărei ocazii.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului 1 Million Lucky. FM 821 este un parfum orientale cu o notă lemnoasă.

Note de arome: 
Note de vârf: grapefruit, pruna, plaur.
Note de mijloc: alune, cedru, miere albă.
Note de bază: paciuli, mușchi, lemn uscat.

Categorii de parfum: orientale.
Caracter: energetic, carismatic, seducător.
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20 %
Cod: 170821
Parfum FM pret, parfumurile Federico Mahora Pure Royal

Un comentariu:

  1. Anonim13:08

    Îmi place acest parfum și mi-am cumpărat o sticlă de parfum. Performanța este stelară! De fapt, cred că parfumul miroase foarte bine.
    Am ajuns acasa pus pulover in dulap, dupa 2 zile mi-am pus din nou un pulover si mai avea mirosul de parfum.

    RăspundețiȘtergere