Supliment Alimentar Reishi

 

Sprijin pentru sistemul imunitar si circulator
Reishi Daily Care este un supliment alimentar cuprinzător bazat pe principiile medicinei antice chineze, folosit cu succes până în zilele noastre. Ingredientele conținute în capsule întăresc sistemul imunitar, îmbunătățesc sistemul cardiovascular și ajută la menținerea nivelului adecvat de colesterol din sânge.
O sursă de polizaharide din ciuperci reishi și zinc care sprijină menținerea funcțiilor cognitive normale. Bazată pe tradiția veche de secole a medicinei chineze antice. Ciuperci reishi care în Asia sunt considerate o sursă de longevitate.
Luați 2 capsule pe zi.

26 g | UN SISTEM DE 30 DE ZILE 60 CAPSULES
Cod: 801143
pret, reducere, cumparare,

Un comentariu:

  1. Ciuperci Reishi22:18

    Ciupercile se dovedesc a fi uimitoare și interesante pentru sănătatea umană. Am avut probleme cu adormirea și când am adormit, aveam tendința să mă trezesc la fiecare oră. Am încercat melatonina, care m-a făcut să mă simt oribil și nu mi-a ajutat să dorm și apoi dr. mi-a dat pastile pe bază de rețetă, care, de asemenea, nu au făcut nimic. Am renunțat, dar apoi am aflat recent despre ciupercile Reishi. După ce am luat-o timp de aproximativ 2 săptămâni, am început să observ o diferență în somn. Ușor să mă culc și dacă/când mă trezesc, pot adormi cu ușurință. E atât de ciudat...

    RăspundețiȘtergere