Parfum Oriental Floral Sarat FM436

FM 436 parfumul miroase a Paco Rabanne Olympea echivalent
PURE 436 parfum oriental pentru femeiAcest parfum este moale, sărat și dulce. Cu notele sale atent îngrijite, acest parfum este o adevărată capodopera olfactivă.
Parfumul se deschide cu acorduri moi și sărate. Pe măsură ce parfumul evoluează, iese la iveală un buchet floral delicat, cu note de trandafir și nufăr, adăugând o notă elegantă. Compoziția generală este completată cu o bază senzuală și captivantă de lemn de cașmir, combinată cu dulceața subtilă a vaniliei și căldura chihlimbarului.
Acest parfum este un versatil potrivit pentru diverse anotimpuri și ocazii. Notele sale de vârf sărate și răcoritoare îl fac deosebit de ideal pentru primăvară și vară, deoarece completează vremea însorită și vibrantă a acelor anotimpuri. Cu toate acestea, notele de bază calde și dulci îl fac potrivit și pentru lunile mai reci, adăugând un parfum confortabil și fermecător.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Olympea. FM 436 este un parfum orientale cu o notă florală.

Note de arome: 
Note de vârf: nucă de cocos, alune de pădure, lăcrămioară
Note de mijloc: floare de portocal, trandafir
Note de bază: lemn de cașmir, vanilie, chihlimbar

Categorii de parfum: orientale
Caracter: fermecător, neobedient
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20%
Cod: 100436
Cumpărați de la FM World Preț Parfum Federico Mahora Romania

3 comentarii:

  1. Anonim14:59

    Cald, luminos, dulce, induce o stare de fericire. Cred ca va deveni semnatura mea pentru sezonul rece. Un parfum excelent, merita incercat si purtat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fericit că am cumpărat acest FM parfum, are un aspect delicios și puțin dulce, dar foarte delicat. Parfumul are un miros proaspăt și dulce, care este genul de parfum pe care îl folosesc de obicei. Parfumul a fost o putere bună, nu prea copleșitoare, dar suficient de puternică pentru a obține mirosul floral și mirosul a durat câteva ore bune. Cu siguranta voi mai cumpara!

    RăspundețiȘtergere
  3. combinație de vanilie sărată22:38

    Am achiziționat parfum acum o săptămână și primesc atât de multe complimente. Am incercat acest parfum si imi place foarte mult combinatia de vanilie sarata. Mie îmi miroase a vacanță la plajă, când ies din apă și stau afară la soare să mă usuc puțin, deci ca o piele caldă sărată și pentru mine miroase divin. Cred că parfumul are longevitate bună, a doua zi am simțit parfum pe haine și mi-a plăcut și mai mult. Este una dintre preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere