Parfum Chypre Fructat Rafinat FM 372

FM 372 parfumul miroase a Creed Aventus for Her dupe echivalent
PURE 372 parfum chypre pentru femei. Cu amestecul său unic de note fructate și florale, creează o aură încântătoare care lasă o impresie de durată.
Mirosul se deschide cu o explozie de mere suculente, bergamotă și lămâie, creând o notă de vârf fructată și proaspătă. Pe măsură ce mirosul se instalează, ies petale delicate de trandafir și crin, adăugând o notă feminină și romantică. Parfumul este îmbunătățit și mai mult de o bază bogată de ylang-ylang, ambră și paciuli, care dezvăluie o aromă caldă și profundă.
Notele sale de vârf proaspete și fructate îl fac deosebit de potrivit pentru primăvară și vară, evocând bucurie și senzație de vitalitate. În aceste luni mai calde, este perfect pentru evenimentele din timpul zilei, fie că este vorba de un brunch, prânz sau o ieșire informală.
Nuanțele atrăgătoare și clasice ale parfumului îl fac, de asemenea, o alegere excelentă pentru ținute de seară. Profunzimea și senzualitatea sa se pretează bine anotimpurilor mai reci, cum ar fi toamna și iarna. Poate adăuga o notă de eleganță unei ieșiri de noapte sau unui eveniment formal, lăsând o urmă de aromă captivantă.
Acest parfum este conceput pentru femeia modernă și încrezătoare, care apreciază atât luxul, cât și individualitatea. Acest parfum întruchipează un amestec armonios de putere și feminitate, făcându-l potrivit pentru femeile de toate vârstele și personalitățile.
Când vine vorba de asortarea unei ținute cu acest parfum, acesta completează diverse stiluri. Versatilitatea parfumului îi permite să îmbunătățească orice ansamblu, fie că este o ținută clasică și formală sau casual.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Aventus for Her. FM 372 este un parfum chypre cu o notă fructată.

Note de arome: 
Note de vârf: patchouli, măr verde, bergamotă, lămâie, ardei roz
Note de mijloc: lemn de santal, trandafir, mosc
Note de bază: piersic, coacăz negru, crin, ylang-ylang, chihlimbar

Categorii de parfum: chypre
Caracter: rafinat, clasic, echilibrat
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20%
Cod: 100372
Cumpărați de la FM World Preț Parfum Federico Mahora Romania

2 comentarii:

  1. Longevitatea este foarte bună13:35

    Îmi place mult acest parfum. Mi s-a părut că acest parfum este dominat de o notă de piersică și o notă de paciuli, cu o notă de trandafir foarte mult pe fundal. Parfumul rămâne pentru totdeauna pe hainele mele. Îmi simt mirosul chiar și după duș. Și soțului meu îl iubește și îl poartă des. Acest parfum nu mi se pare feminin și l-aș considera unisex.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim15:13

    Am râvnit de ceva vreme acest parfum. Initial nu m-am putut decide intre FM 491 si FM 372. L-am ales pe acesta din urma deoarece este mai moale si are note mai florale. Este unic și distinctiv și foarte special. Îmi place. Când îl port, primesc atât de multe complimente pentru mirosul minunat. Acum, parfumurile FM sunt noul meu drum la parfum, cu siguranță sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere