Parfum Misterios, Lemnos și cu Accente Gurmande Unisex FM 910

 

Parfum FM 910 asemanator cu Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

PURE Royal 910 parfum unisex. Parfumul este renumit pentru parfumul său gurmand, care emană eleganță și rafinament. Cu amestecul său complicat de note, acest parfum este un gurmand, aromat cu o notă de dulceață.
Se deschide cu o combinație strălucitoare de șofran și iasomie, creând o alură florală fascinantă. Notele de inimă dezvăluie căldura lemnului de cedru și dulceața chihlimbarului, dând un caracter luxos. În cele din urmă, notele de bază de lemn de chihlimbar și balsam de brad oferă o atingere lemnoasă și rășinoasă, adăugând profunzime și longevitate parfumului.
Acest parfum poate fi purtat pe tot parcursul anului, deoarece compoziția sa versatilă se adaptează bine la diferite anotimpuri. Cu toate acestea, calitățile sale calde și primitoare îl fac deosebit de atrăgător în lunile mai reci. Este perfectă atât pentru îmbrăcăminte de zi, cât și de seară, trecând fără efort de la un cadru profesional la o ieșire plină de farmec.
Parfumul se adresează atât bărbaților, cât și femeilor care emană farmec și carisma. Este un parfum gurmand care lasă o impresie de durată, făcându-l o alegere perfectă pentru cei care vor să fie văzuți printre prieteni și străini.
Când vine vorba de alegerea unei ținute care să completeze acest parfum, este indicat să optezi pentru o ținută elegantă și rafinată, care să se potrivească cu natura sa luxoasă. Un costum bine croit sau o rochie de seară șic ar fi o alegere excelentă, sporind eleganța generală a parfumului.
Cum miroase parfumul Federico Mahora 910? Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Baccarat Rouge 540. FM 910 este un parfum lemnos cu note de gurmande.

Note de Pure Royal 910 parfum
Note de vârf: iasomie, șofran.
Note de mijloc: balsam de molid, lemn de cedru.
Note de bază: lemn de cașmir, chihlimbar, mușchi, zahăr brun.

Categorii de parfum: lemnoase.
Caracter: misterios, aromat cu dulceață.
Parfum Federico Mahora 910 inspirat din Baccarat Rouge 540
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20 %
Cod: 170910
Federico Mahora parfum pure royal 910 care seamana cu Baccarat Rouge

5 comentarii:

  1. cald, sofisticat13:13

    Ador absolut acest parfum. Am căutat de ani de zile un parfum care mi se pare potrivit și apoi am găsit acest lucru. Este un parfum de lungă durată, nu prea puternic și incredibil de cald, sofisticat. Am cumpărat acest parfum acum câteva săptămâni și am primit o mulțime de complimente. Acum este parfumul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim21:16

    Îmi plac parfumurile care nu sunt copleșitoare, dar sunt subtile și unice. Acest parfum este parfum dulce și lemnos în același timp. Acesta este un parfum care se dezvoltă și se maturizează. Este un parfum excelent pentru toate anotimpurile, orice moment al zilei, orice ocazie. Este doar părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FM parfum21:43

      Îmi place absolut acest parfum! Acest parfum îl poți purta oriunde și te simți puternic. Parfumul meu preferat din toate timpurile, când port acest parfum, primesc întotdeauna complimente.
      Ține minte, aceasta este doar părerea mea. Poți citi comentarii toată ziua, dar dacă îți va plăcea sau nu un parfum depinde dacă îți plac notele și cum sunt aranjate în compoziția parfumului.
      Acest FM parfum este perfect ca cadou de ziua de nastere, de Craciun pentru tine sau o persoana draga.;)

      Ștergere
  3. cald15:44

    Miroase uimitor. Nu am experimentat niciodată ceva atât de minunat. Acesta este un parfum foarte jucăuș, așa că port acest parfum seara, evenimente speciale etc. Am primit două complimente de la străini în decurs de o oră. Este frumos când altcineva îl poate aprecia într-un mod pozitiv. Acest parfum se potrivește tuturor anotimpurilor după părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. produs grozav21:34

    Acest parfum miroase dulce, puternic și sexy, în același timp. Cel mai bun parfum pe care l-am cumpărat vreodată, durează atât de mult pe pielea mea. Parfumul lemnos durează toată ziua și simt parfumul pe haine câteva zile mai târziu. Acest parfum PURE Royal are un parfum luxos de înaltă calitate care te face să te simți atât de încrezător în purtarea lui. Sunt atât de fericit că am cumpărat acest parfum FM World.

    RăspundețiȘtergere