Supliment Alimentar Slim Body System

 

Un ajutor excelent în timpul utilizării dietelor de pierdere în greutate. Suport excelent în controlul greutății. Are o formulă modernă pe baza de glucomannan si crom. 
O combinație de neprețuit în timpul pierderii în greutate: glucomannan, umflarea în stomac, dă o senzație de sațietate, datorită căreia, atunci când utilizați o dietă săracă în calorii, ajută la pierderea în greutate excesivă • cromul contribuie la menținerea nivelului normal al glicemiei și contribuie la metabolismul macronutrienților.

Dizolvați conținutul plicului în 200 ml de apă caldă sau călduță, amestecând puternic. Beți imediat după preparare cu multă apă. Utilizați acest supliment alimentar de 1-2 ori pe zi, cu 25-35 de minute înainte de masă.

360 g.
Cod: 801104
pret, reducere, cumparare,

4 comentarii:

  1. Anonim17:44

    Funcționează excelent pentru suprimarea poftei de mâncare și îmi dă o senzație de sațietate, așa că vreau să mănânc mai puțin. Am încercat mai multe diete în trecut. Nimeni nu m-a ajutat, pentru că simțeam că îmi este foame, iar alte suplimente alimentare mă fac să nu mă simt bine. Nu provoacă supărări digestive. De data aceasta sunt foarte mulțumit de acest supliment alimentar. Acest produs funcționează foarte bine. Vă recomand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Angela12:25

    Am luat Slim Body System de aproximativ 3 luni și acesta este unul dintre cele mai bune produse pentru a slăbi. Mă ajută să îmi controlez apetitul și să mănânc mult mai puțin. Drept urmare, am slăbit câteva kilograme.

    RăspundețiȘtergere
  3. FM Produse20:26

    Ce este glucomananul și cromul?
    Glucomananul este extras din rădăcinile plantei konjac, o fibră dietetică naturală, solubilă în apă. Această fibră absoarbe apa, crește volumul și ajută la funcționarea intestinului. De asemenea, poate încetini absorbția zahărului și colesterolului din intestin, ajutând la controlul nivelului de zahăr din diabet și reducând nivelul colesterolului.
    Cromul este un mineral esențial care ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge. Poate fi eficient la îmbunătățirea răspunsului organismului la insulină sau la scăderea zahărului din sânge la cei cu diabet zaharat. Mai mult decât atât, poate ajuta la reducerea foametei, a poftei și a consumului excesiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rezultate incredibile13:48

    Prima dată când încerc acest produs. Acest supliment alimentar FM îl iau doar una sau uneori de două ori pe zi. Se umflă la aproximativ 8 x volumul original și ajută la pierderea în greutate, deoarece creează senzația de sațietate. Funcționează excelent pentru suprimarea poftei de mâncare. O iau înainte de micul dejun sau de cină. După trei săptămâni, am scăzut 7 kilograme și am slăbit cu 3 centimetri din talie. Acest supliment alimentar funcționează foarte bine. Am recomandat acest produs prietenilor mei. Îmi plac suplimentele alimentare federico mahora.

    RăspundețiȘtergere