Parfum Senzual Chypre Floral Femei FM 803

Cum miroase parfumul PURE Royal 803? JPG Scandal
PURE Royal 803 parfum pentru femei. Parfumul este dulce, dar foarte plăcut, care combină senzualitatea și intriga într-un parfum unic.
Deschizându-se cu note suculente și dulci de portocale și miere, evoluează într-o inimă captivantă de gardenie și iris. În cele din urmă, parfumul se instalează într-o bază caldă și învăluitoare de nuanțe de caramel și patchouli. Această combinație creează o aromă luxoasă și indulgentă care emană atât rafinament, cât și jucăuș.
Parfumul este pentru femei, care apreciază un parfum, care emană atât feminitate, cât și îndrăzneală. Juxtapunerea de dulceață și seducție în acest parfum este concepută pentru femeile care îndrăznesc să iasă în evidență, lăsând o impresie de durată oriunde ar merge.
Notele sale dulci și senzuale sunt deosebit de ispititoare în lunile mai reci, adăugând căldură și profunzime aerului rece al toamnei și iernii.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Scandal. FM803 este un parfum chypre cu o notă florale.

Note de arome: 
Note de vârf: portocală, miere, piersic sălbatic.
Note de mijloc: gardenie, floare de portocal, iris.
Note de bază: paciuli, vanilie, chihlimbar.

Categorii de parfum: chypre.
Caracter: senzual, tentant, scandalos.
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20%
Cod: 170803
Preț Cumpărați de la FM World Parfum Federico Mahora Romania

2 comentarii:

  1. Anonim12:33

    Acest parfum Pure Royal miroase atât de dulce, senzual, seducător și frumos. Acesta este un parfum fabulos care crește încrederea. Mă simt de parcă aș putea să mă apuc de lume, când port acest parfum obraznic. Am primit acest parfum FM ca cadou timpuriu de Crăciun. Este primul meu parfum de lux. Parfum perfect FM World pentru zi și noapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfum frumos și dulce21:51

    Parfum foarte dulce, gurmand pentru femei tinere. Cred că am găsit cea mai bună aromă gourmet pentru mine. Am vrut un parfum semnat și cred că tocmai l-am găsit. Sunt un fanatic, când vine vorba de parfumuri și special de lungă durată. Acest parfum FM World este pentru femeia care caută un parfum de lungă durată. Sper să primesc cadou aceste parfumuri de la iubitul meu de Crăciun

    RăspundețiȘtergere