Parfum Floral Oriental Excentric FM 489

 

FM 489 parfum replica Thierry Mugler Alien dupe

PURE 489 parfum pentru femei. Acest parfum foarte dulce, dar sexy în același timp. Dacă îți plac mirosurile dulci, atunci acest parfum este pentru tine.
Emite un amestec intrigant de note florale, lemnoase și chihlimbare care creează o aură fascinantă. Parfumul se deschide cu o explozie de iasomie, urmată de subtonuri lemnoase calde și senzuale. Notele bogate de bază de chihlimbar îi conferă un caracter misterios și atrăgător.
Acest parfum captivant este potrivit pentru diverse anotimpuri și ocazii. Natura sa caldă și senzuală o face perfectă pentru lunile mai reci, cum ar fi toamna și iarna, când îți dorești un parfum care să te învăluie în îmbrățișarea sa reconfortantă. Cu toate acestea, versatilitatea parfumului îi permite să fie purtat și în serile de primăvară și vară, adăugând o notă intrigantă ținutei tale.
Amestecul unic de note florale, lemnoase și chihlimbar din parfum îl face un parfum versatil, care poate fi asociat cu o gamă largă de haine. Indiferent dacă te îmbraci pentru o ocazie formală sau mergi pentru un look casual șic, parfumul adaugă un plus de alură oricărei haine.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Thierry Mugler Alien. FM489 este un parfum florale cu note orientale.

Note de arome: 
Note de vârf: frunze verzi, anason, coacăze.
Note de mijloc: floare de portocal, crin de vale, lemn de cașmir.
Note de bază: lemn de cedru, patchouli, fasole tonka, chihlimbar.

Categorii de parfum: florale.
Caracter: futurist, excentric.
Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20 %
Cod: 100489

2 comentarii:

  1. frumos parfum cald20:33

    Îmi place parfumul, excentric, cald, feminin și te face să te simți puternic. Sunt îndrăgostit de acest parfum de multă vreme. Este un miros interesant și durează și o perioadă destul de bună de timp. Acest parfum l-am cumparat de cateva ori. Pret cu adevarat bun. Recomand acest parfum altor femei puternice.

    RăspundețiȘtergere
  2. parfumul durează toată ziua18:53

    Am descoperit acest parfum anul trecut și parfumul este uimitor. Acest parfum este extraordinar de unic, mă face să mă simt ieșit din altă lume, când îl port. Deci nu cred că este purtat de toată lumea.
    Acesta este parfumul meu de iarnă, este puternic, unic și sexy. De fiecare dată când port acest parfum, primesc complimente și parfumul durează toată ziua. Parfumul meu preferat de iarnă. Îl voi avea mereu în colecția mea. Parfumul meu semnătură.

    RăspundețiȘtergere