Parfum Oriental cu o Notă Condimentată Unisex FM 906

 

FM 906 parfum clone Tom Ford Tobacco Vanille replica de parfum

PURE Royal 906 parfum unisex. Parfumul este un pasionat care emana caldura si lux. Este un parfum oriental care combină notele bogate de tutun și vanilie dulce, creând o experiență de miros seducătoare și indulgentă.
Nota proeminentă de tutun adaugă un element profund și afumat parfumului, în timp ce vanilia dulce și cremoasă creează o aură reconfortantă și confortabilă. Combinația acestor note are ca rezultat un parfum care este atât senzual, cât și pasional, făcându-l o alegere populară pentru cei care caută un parfum distinctiv și îmbietor. Funcționează ca gravitația, aducând oamenii mai aproape și nu eliberând.
Este cel mai potrivit pentru lunile mai reci ale anului, cum ar fi toamna și iarna. Compoziția sa caldă și confortabilă o face o alegere excelentă atunci când doriți să vă ghemuiți în pulovere și paltoane în acele zile și nopți răcoroase. În ceea ce privește momentul zilei, acest parfum este versatil și poate fi purtat atât ziua, cât și seara, făcându-l potrivit pentru diverse ocazii.
Este un parfum care atrage atât bărbații, cât și femeile, deoarece are o calitate unisex. Este un parfum care emană pasional și senzual, atrăgând indivizi care apreciază parfumurile luxoase și îndrăznețe. Acest parfum este adesea favorizat de cei care au un gust exigent și caută să facă o impresie memorabilă.
Amestecul său unic de note de tutun și vanilie îl diferențiază de alte parfumuri. Un minunat parfum de iarnă unisex și rafinat. Combinați-l cu ținute elegante și stilate pentru a-i spori caracterul opulent și rafinat.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Tobacco Vanille. FM 906 este un parfum orientale cu o notă condimentată.

Note de arome: 
Note de vârf: bergamotă, nectarină, ghimbir.
Note de mijloc: iasomie, garoafă, frunze de scorțișoară, rozmarin, heliotrop.
Note de bază: vanilie, fasole tonka, lemn de cedru, tutun, patchouli.

Categorii de parfum: orientale.
Caracter: pasionat, senzual.

Volum: 50 ml
Concentraţia de parfum: 20 %
Cod: 170906

2 comentarii:

  1. Anonim21:34

    Parfumul meu preferat. Mi-am cumpărat sticla acum vreo doi ani și jumătate și încă miroase luxos. Aceasta este alegerea mea pentru lunile mai reci. Parfumul este puternic și regal și este doar pentru ocazii foarte speciale. Primesc atât de multe complimente pentru el și oamenii mă întreabă ce parfum port. Este singurul parfum pe care atunci când îl folosesc, nu mă pot opri să-mi miros. Este pur și simplu incredibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost primul parfum bun pe care l-am cumpărat vreodată. Acum, vanilia cu tutun este parfumul meu preferat pe care îl port în sezonul de toamnă și iarnă. Mirosul îmi dă fericire, îmi ridică starea de spirit și durează atât de mult chiar și după duș. Iubesc acest parfum, port acest parfum la serviciu și primesc mereu complimente.

    RăspundețiȘtergere