Parfum Femei Oriental Fructat Ușor Pudros FM 492

 

FM 492 parfum replica Marc Jacobs Perfect dupe

PURE 492 parfum oriental de damaAcest parfum FM este un frumos, usor, cald si pudrat.
Degajă un amestec armonios de note florale și fructate, creând un parfum captivant care persistă în aer. Cu combinația sa irezistibilă de rubarbă suculentă, narcise, migdale și lapte, parfumul lasă o urmă de dulceață ușoară.
Acest parfum rafinat este perfect pentru toate anotimpurile, dar miroase mai ales în lunile de primăvară și vară. Caracterul său ușor și pudrat completează perfect florile înflorite și zilele însorite, adăugând o notă de bucurie oricărei ocazii. Fie că este vorba de o plimbare relaxată în parc sau de o adunare în aer liber, parfumul îmbunătățește fără efort atmosfera și ridică spiritul.
Simțiți-vă că plutiți în aer cu aroma ușoară și dulce. Aceasta este o alegere solidă dacă vă place parfumul oriental ușor.
Este un parfum pentru femeia modernă care îmbrățișează imperfecțiunile vieții și își celebrează călătoria unică.
Alege haine cu culori pastelate moi sau haine albe strălucitoare pentru a se potrivi cu caracterul ușor și feminin al parfumului.
Mirosul parfumului este asemănător cu cel al parfumului Perfect. FM 492 este un parfum orientale cu o notă fructată.

Note de arome: 
Note de vârf: rubarbă, narcisă
Note de mijloc: migdale, lapte
Note de bază: cașmir, lemn de cedru

Categorii de parfum: orientale
Caracter: ușor, pudros
Volum: 50 ml.
Concentraţia de parfum: 20%
Cod: 100492

Un comentariu:

  1. Anonim13:34

    Ador acest parfum. Am cumparat acest parfum a doua zi dupa ce a fost lansat pe piata. Îmi place foarte mult acest parfum. Acest parfum mă face să mă simt minunat și drăguță. Parfumul durează destul de bine pe mine și pe haine, așa că este o mare plăcere pentru mine. Parfumul durează toată ziua, dar nu este prea puternic. Este cel mai bun FM parfum pe care l-am avut vreodată în posesia mea.

    RăspundețiȘtergere